Alle producten zijn met de meeste zorg gemaakt en verpakt. Mocht er toch iets fout zijn, laat het ons meteen weten via mail@qtz.be.
Wil je om welke reden ook afzien van je aankoop, dan kan je binnen de 14 dagen je aankoop ruilen of retourneren.
Meld je retour aan per mail onder vermelding van je bestelnummer en laat ons weten of het om een ruil of een retour gaat. Vermeld liefst ook de reden van het terugzenden.
Stuur het product ongedragen, onbeschadigd en in de originele verpakking terug naar Qtz, Knesselarestraat 190, B-8730 Oedelem.
Indien het om een ruil gaat bestel je de nieuwe producten in de webshop en vink aan dat je ‘via bankoverschrijving’ betaalt. Vermeld bij de opmerkingen dat het om een ruil gaat. Wij bezorgen je, na ontvangst van het geretourneerde artikel, het eventueel bij te storten of door ons terug te betalen saldo.
Vind je niet direct een ander juweel dat bij jou past en wens je een aankoopbon te ontvangen? Vermeld dit in je aanmeldingsmail of bij het teruggestuurde artikel. Wij sturen je een couponcode toe die onbeperkt geldig is in de webshop.
Wens je het bedrag terugbetaald te krijgen? Je ontvangt binnen de 14 dagen nadat het geretourneerde artikel terug bij ons is, het betaalde bedrag terug op je rekening. Vermeld je rekeningnummer bij de retour. Indien je via Paypal betaald hebt, storten wij het bedrag via Paypal terug.
Indien het om een volledige bestelling gaat, worden ook de verzendkosten terugbetaald. Betreft het echter een gedeeltelijke retour, dan betalen wij enkel het aankoopbedrag van de geretourneerde producten terug.
Opgelet: enkel de verzendkosten van de originele aankoop worden terugbetaald. De verzendkosten van het terugzenden of de ruil zijn voor rekening van de klant.